Ajutor

(Faq)

În prezenta pagină sunt prevăzute o serie de întrebări însoțite de răspunsuri, sfaturi și îndrumări care te vor ajuta să găsești rapid soluția de care ai nevoie. Dacă întrebarea ta nu se regăsește în cele de mai jos, ne poți contacta pe adresa de email sau prin intermediul formularului de contact. 

Trimite un email pe adresa contact@rkevolution.ro și explică-ne despre ce este vorba, iar noi îți vom oferi cu promptitudine suportul de care ai nevoie.

În cazul în care feedback-ul face referire la o situație în care crezi că putem aduce îmbunătățiri serviciilor sau produselor noastre pe baza sugestiilor tale – te rugăm să ne comunici.

Formularul pentru feedback se găsește aici. Completează-l și trimite-ne mesajul tău!

De asemenea, în cazul în care testimonialul se referă la o recomandare a serviciilor sau produselor noastre poți de asemenea să ne contactezi sau să publici direct părerea ta despre noi în secțiunile dedicate referințelor, pe site sau în paginile rețelelor sociale.

În cadrul site-ului există posibilitatea de a comanda diferite tipuri de produse și servicii, precum produse digitale, produse fizice, servicii de tip abonament sau prestare de servicii. Toate acestea sunt prezentate corespunzător, astfel încât să știi exact ceea ce urmează să comanzi și îți recomandăm să urmărești cu atenție prezentările pentru a nu face confuzie. Comanda se face prin intermediul site-ului care pune la dispoziție pagini web cu formulare de comandă specifice. Completarea acestor formulare cu datele tale și apăsarea butoanelor de tip „Comandă”, „Cumpără”, „Înscrie-te”, „Participă” va plasa comanda către noi. În secțiunea de servicii găsești toate tipurile de servicii care sunt puse la dispoziția consumatorului. Selectează serviciul dorit apăsând pe acesta și se va deschide o pagină în care se află formularul de comandă. În secțiunea de librărie găsești toate tipurile de produse care se comandă prin Adăugare în coș, iar după adăugarea acestora în coș, în partea de sus a coșului ai posibilitatea de a-ți vedea toate produsele. Coșul poate fi actualizat prin adăugarea sau eliminarea unor produse, precum și prin modificarea cantității acestora. În continuare, apeși pe Continuă cu finalizarea comenzii, completezi datele necesare pentru a plasa comanda, selectezi metoda de plată sau de livrare, confirmi că ești de acord cu politica noastră și apeși Plasează / Finalizează comanda.
Înainte de a plasa o comandă, ne vei preciza o modalitate de plată pe care noi o punem la dispoziția ta. Cea mai frecventă modalitate de plată este cea a procesatorului de plăți. După plasarea comenzii pagina te va redirecționa spre procesatorul de plăți unde trebuie să introduci numele, prenumele, numărul cardului, data expirării cardului și codul de securitate (CVV) de pe spatele acestuia. În anumite situații, după ce ai apăsat butonul „Plătește”, este posibil ca banca ta să îți trimită un mesaj de confirmare plată sau un mesaj în care îți este furnizată și o parolă de tip 3D secure. Acea parolă trebuie introdusă în câmpul respectiv, altfel tranzacția nu va fi validată. Plata se face înaintea furnizării serviciilor / produselor digitale, excepție se poate face doar la anumite tipuri de produse care se pot plăti și în sistem ramburs.

În cazul produselor digitale se face livrarea instant, după efectuarea plății. În cazul în care după câteva minute nu ai primit produsul / accesul la produs – verifică secțiunea spam din email-ul tău sau contactează-ne să te ajutăm să intri în posesia produsului.

Livrarea produselor fizice se va face cu promptitudine, în cel mult 2 zile lucrătoare de la confirmarea livrării. Este posibil ca în anumite situații să apară întârzieri datorate curierilor, însă chiar și în această situație vă rugăm să ne contactați pentru a vă sprijini cu tot ce putem.

În cazul serviciilor, termenul de livrare poate să difere în funcție de complexitatea și tipul de serviciu, însă orientativ și estimativ – cele mai solicitate servicii sunt livrate după o zi de la confirmarea plății, 3-7 zile pentru un pachet mic de servicii și poate dura până la 30 de zile lucrătoare pentru varii proiecte. Însă, în acest caz, îți vor fi comunicate individual toate termenele de livrare.

Pentru noi este foarte important ca fiecare consumator să fie mulțumit, chiar și în situații în care își dorește banii înapoi. De aceea, ne vom strădui ca în orice context să facem tot posibilul pentru a-ți restitui contravaloarea serviciilor sau a produselor. Cel mai simplu este să ne contactezi și te vom îndruma spre modul potrivit de a-ți recupera banii.

Există situații în care, conform legii, contravaloarea nu poate fi restituită, iar toate informațiile în acest sens sunt prezentate în paginile site-ului, anume termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de retur. Pentru a preveni astfel de situații neplăcute pe care sperăm să le rezolvăm oricum pe cale amiabilă, te sfătuim să citești paginile menționate, împreună cu paginile de prezentare a serviciilor / produselor pe care vrei să le comanzi și, dacă ai nelămuriri, ne poți adresa întrebări suplimentare pe email.

În partea din dreapta-sus a site-ului ai afișată iconița cu un om pe care trebuie să apeși și vei fi redirecționat spre pagină. 

Link-ul direct al acestei pagini este https://rkevolution.ro/cont

Navighează pe pagină până ajungi la secțiunea intitulată Înregistrare. Completează formularul de acolo cu datele solicitate și apasă Înregistrare.

Verifică-ți adresa de email pentru că primești de la noi un email de confirmare a înregistrării și noi informații despre cum poți accesa contul.

Din aceeași pagină în care te-ai înregistrat poți să te autentifici ori de câte ori ai nevoie, să îți actualizezi sau să modifici datele contului, respectiv să îl ștergi.

Shopping Cart