despre landing page

Contextual, tot despre landing page

Poate că nu ești totdeauna la curent cu ceea ce se întâmplă cu economia din România. Dar fiind antreprenor (pentru că altfel nu citeai acum acest articol), s-ar cuveni să cam fii. Așa ai fi aflat că în primele 4 (patru) luni ale acestui an de lapte și miere (că doar este unul electoral) s-au închis, prin dizolvare, 16.153 de firme, și n-ar fi exclus ca sfârșitul anului să găsească peste 50.000 de afaceri în această nedorită situație. Dar asta nu e totul, pentru că 7.594 și-au suspendat activitatea și 2.526 au intrat în insolvență. Și nu, nu este un fake news, sunt date oficiale, furnizate de Oficiul Național pentru Registrul Comerțului. Credibil, nu? Cele mai multe sunt IMM-uri, cum, cel mai probabil, este și firma ta. Și ca să înțelegi că fenomenul este unul general, îți vom spune că niciun domeniu nu a fost ocolit, printre firmele afectate regăsindu-se cele din construcții, servicii administrative, comerț, transport și depozitare, sectorul HORECA, informații și comunicații.

Iar noi îți spunem că mâine-poimâine, în lipsa unei strategii smart, pe termen mediu și lung, și firma ta se poate număra printre cele ce se vor închide. Pentru că asistăm la creșterea taxelor, pentru că scad dramatic vânzările, pentru că se accentuează blocajul financiar, fiindcă vedem o creștere a costurilor operaționale.

Ne-am permis acest intro pentru a reveni la tema noastră, aceea a creării unui landing page (ori, de preferat, mai multe), ca instrument accesibil și eficient de promovare, subiect pe care îl vom dezvolta pe parcursul mai multor articole. Așa că, stați pe-aproape!

Despre câți iepuri poți împușca având un landing page bine făcut, veți afla pas cu pas. Dar prima condiție ar fi să lucrezi cu o agenție care are expertiză, fără a te duce după fenta unui lucrător independent ce-ți promite marea cu sarea la un preț de nimic.

Revenind, îți spunem din capul locului că este deosebit de important impactul vizual al paginii de destinație (despre landing page e vorba, pe limba altora), referindu-ne aici la cromatica folosită, la elementele grafice și de ornamentică, inclusiv la fonturile literelor utilizate, la dinamica ansamblului proiectat. Pentru că și aici nimic nu este întâmplător. Iar felul în care arată și se „mișcă” pagina ta de destinație, împlinește și întregește, alături de siglă, logo și alte chestii de profil, ceea ce se cheamă identitate vizuală. Element definitoriu pentru un brand recunoscut, și te invităm să-ți amintești de siglele de pe boturile mașinilor, de dungile celor de la Adidas și așa mai departe. Branding se cheamă arta asta (că artă este), și ea are o sănătoasă bază științifică, plecând de la faptul dovedit că 70% din populația globală are memorie vizuală, și că înainte de a citi și scrie recunoaște, simboluri, culori, expresii faciale, gesturi. Evident că mai trebuie adăugate la elementele de mai sus, pentru o acțiune de branding reușită, și altele: cataloage, cărți de vizită, crearea unui website șmecher, imagistică etc.

Însă ceea ce vă propunem noi, pentru a începe de undeva (până când nu e prea târziu), este un landing page. Deoarece pe el îți poți lansa servicii și produse, prin el îți ții aproape clienții sau atragi alții, și tot el poate fi pagina ta principală de campanie. Dar nu numai.

Așadar, faceți pasul ăsta cât firma ta este încă în viață! Ofertele pentru un & despre landing page pot fi văzute aici.

Distribuie gratuit prietenilor informație interesantă și de interes pentru a-i ajuta și urmărește-ne pe rețelele de socializare ca să rămâi la curent!

Servicii de publicitate - Reclama ta aici
Shopping Cart
Scroll to Top