Landing page – un impuls vital oricărui bussines aflat în suferință

Simțiți că e nevoie de un boost pentru afacerea voastră? Noi suntem doctorii.

Landing page

De ce nu am vânzări?

Dacă ați observat (și nici nu se poate altfel) că serviciile sau produsele voastre se vând mai greu decât altădată, chiar dacă ele sunt calitativ peste cele similare de pe piață, înseamnă că ele nu beneficiază de o promovare adecvată. Am văzut destule firme care nu aveau alocate, în bugetele lor, nici măcar un leuț pentru servicii de publicitate. Și pentru că administratorii unora dintre ele credeau că pentru asta îți trebuie sume fabuloase. Total neadevărat, și cu un buget relativ redus se pot face minuni, iar asta nu e o vorbă în vânt. Economia de piață presupune concurență, lucru știut de orice întreprinzător de pe lume, și reclamă se face încă de pe vremea negustorilor ambulanți care își lăudau marfa în gura mare. Așadar, nu neglijați luarea unei decizii în consecință, până nu va fi prea târziu, iar portăreii vă vor bate în ușă!

Soluția revigorării unei firme

Nici nu aveți idee cât de mult poate revigora un landing page șmecher ticluit activitatea unei firme! Dar ce este acesta?

Pur și simplu (dar nu atât de simplu, fiind vorba de multă măiestrie) este o pagină web ce răspunde unor căutări. Această pagină de destinație reprezintă o extensie directă și spectaculoasă a reclamei, a link-ului accesat, a newsletter-ului, rezultatului din Google și așa mai departe. Dându-i celui ce caută ceea ce își dorește.

ce face un landing page

Ce face, de fapt, un landing page?

Ajută la vânzarea unor produse sau servicii, aduce abonați (clienți interesați, vasăzică), facilitează descărcarea de documente și materiale, promovează evenimente. Toate acestea, în funcție de felul în care este setat obiectivul de marketing din strategia voastră. Pentru că se poate!

Nu vom intra acum în amănunte tehnice, dar trebuie știut că acest tip de reclamă are beneficii majore:

Se poate targeta optim îndreptându-l către potențialul client, adică exact ceea ce își dorește un întreprinzător. Iar asta se face pe baza informațiilor relevante obținute din surse publice, precum recenzii, evaluări, etichetări, recomandări. Sună bine, nu?

Se poate optimiza continuu, în funcție de cerințe, sporind eficiența demersului. Dar, deosebit de important, și în funcție de rezultatele obținute. Care pot fi vizibil măsurate, prin Google Analytics sau Google Search Console. Așa afli dacă și cum performează landing page-ul. Sună și mai bine, nu?

Dacă v-ați lămurit asupra celor prezentate de noi, nu mai amânați! Cu texte iscusit scrise, cu un design atractiv și dinamic, cu tehnicile specifice bine strunite și cu relaționările de rigoare solicitate de strategia de marketing, un landing page poate fi boost-ul de care duce lipsă afacerea voastră. Aici suntem!

Cu speranța că datele de mai jos, care compun oferta noastră, nu sună cumva păsărește, având în vedere specificitatea termenilor, vă propunem, spre alegere aceste trei variante (cu precizarea că ele reprezintă, în cazul în care vă doriți altceva, doar o bază de discuție, putând personaliza oferta în funcție de nevoi, de buget ori de alte criterii caracteristice):

MINIMUS

Potrivit acelora care își doresc o prezentare ingenioasă și atractivă a brandului sau a produsului

Realizare creativă de concept, grafică și text;
Realizare tehnică bazată pe tehnologie de ultimă generație;
Optimizarea paginii pentru SEO, SEM, performanță și accesibilitate;
Suport tehnic, consultanță și îndrumări pe toată durata colaborării;
Găzduire și mentenanță gratuite timp de 1 lună;
Domeniu propriu gratuit timp de 1 an;
1 adresă de email profesională gratuită pe toate durata colaborării;
Datele de contact ale societății dv, butoane și formular de abonare;
Securitate, legislație GDPR, ghid de bune practici;
Pagină flexibilă pentru dezvoltare și interacțiune cu alte servicii, la cerere (de exemplu: transformarea paginii în site).

MEDIUM

Potrivit pentru cei care doresc o lansare eficientă și creativă a brandului și a produsului / serviciului

Realizare ingenioasă de concept, grafică și text;
Realizare tehnică bazată pe tehnologie de ultimă generație;
Optimizarea paginii pentru SEO, SEM, performanță și accesibilitate;
Suport tehnic, consultanță și îndrumări pe toată durata colaborării;
Găzduire și mentenanță gratuite timp de 1 lună;
Domeniu propriu gratuit 1 an;
2 adrese de email profesionale și gratuite pe toate durata colaborării;
Datele de contact ale societății dv., butoane și formular de abonare și comandă;
Securitate, legislație GDPR, ghid de bune practici;
Pagină flexibilă pentru dezvoltare cu alte servicii, la cerere (de exemplu: transformarea paginii în site).

MAXIMUS

Potrivit antreprenorilor care doresc să-și maximizeze șansele de vânzare la cel mult 3 produse / servicii

Realizare ingenioasă și atractivă de concept, grafică și text;
Realizare tehnică bazată pe tehnologie de ultimă generație;
Optimizarea paginii pentru SEO, SEM, performanță și accesibilitate;
Suport tehnic, consultanță și îndrumări pe toată durata colaborării;
Găzduire și mentenanță gratuite timp de 2 luni;
Domeniu propriu gratuit timp de 1 an;
3 adrese de email profesionale și gratuite pe toate durata colaborării;
Datele de contact ale societății dv., butoane, formulare (de abonare & contact & comandă);
Suport tehnic inclus pe toată perioada colaborării;
Securitate, legislație GDPR, ghid de bune practici;
Pagină flexibilă pentru dezvoltare cu alte servicii, la cerere (de exemplu: transformarea paginii în site).

Întrebări frecvente

Pentru că de-asta te afli aici. Dezvoltând un pic, pentru că în era tehnologiei instrumentele de marketing devin tot mai complexe și nevoia de adaptare a firmelor este vitală. Iar cine rămâne de căruță, rămas este…

Simplificând, este ca ași cum te-ai întreba de ce ai nevoie de un produs. Cum se întreabă potențialii tăi clienți, „de ce aș cumpăra de la tine”. Iar un landing page este locul în care poți prezenta detaliat și creativ caracteristici, avantaje, oferte, argumente. Cu ajutorul nostru, desigur! În acest fel inteligent îți vei maximiza nu doar șansele de a vinde, ci și posibilitatea de a-ți face produsul/serviciul transformându-l în brand. Ceea ce este cu totul altceva.

Un site poate fi de mai multe tipuri și îndeplinește mai multe nevoi ale unui brand (ex. vânzare de produse).
Un landing page este, de obicei, focusat în jurul unei singure nevoi (prezentare ofertă în scopul vânzării unui serviciu, culegere informații de la potențialii clienți pentru comunicare etc.). Însă poate fi și mai complex, rezultatele fiind importante.
Apoi, prețul unui landing page serios este cu mult sub prețul unui site la fel de serios, eliminând din capul locului tot soiul de chestii făcute pe genunchi ori ofertele mincinoase.
Timpul de lucru și livrarea este infinit mai scurt dacă vrei un landing page. Ori timpul înseamnă bani, asta o știe orice afacerist, fie el și începător.
Ar fi de pomenit și avantajele, în cazul unui landing page, date de flexibilitatea în design, ca să nu mai vorbim de creativitatea textelor însoțitoare, părți importante ale strategiilor de marketing. Pentru că produsele sau serviciile tale trebuie prezentate în așa fel încât să se vândă. Că doar asta îți dorești.

Firește că ne contactezi pe noi, meșterii atelierului de reparat bussines-uri. Și ne vei comunica obiectivele tale, precum și informațiile despre brand, despre produs, plus altele, socotite de tine ca relevante. Iar noi îți vom face o ofertă personalizată, iar după semnarea contractului și plata unui avans, în decursul a 4-5 zile, îți vom livra landing page-ul dorit.
Mai apoi, dacă vrei, îi putem aduce revizuiri, putem adăuga alte informații, potrivit nevoilor tale.

Nu-ți fie teamă, nu te vom lăsa baltă, pentru că îți vom oferi instrucțiuni. Vei avea acces la statistici clare și la alte informații valoroase privind obiectivele tale, vei putea prelua comenzi, vei putea promova afacerea și produsele. De asemenea, vei avea posibilitatea optimizării constante a ofertei, respectiv paginii.
Iar contra cost (unul modic, nu te speria), în baza unui abonament lunar, ne vom putea ocupa noi de mentenanța landing page-ului tău.
Tocmai ce ai avut sau ai în față un astfel de instrument imbatabil. Fură startul, asta nu e infracțiune!

Absolut! Îndată ce ne vei solicita să lucrezi cu noi pentru a realiza acest webpage, noi îți vom pune gratuit la dispoziție un ghid prin care te ajutăm să promovezi pagina! Iar dacă pentru unele metode de promovare dorești să ne ocupăm tot noi, în mod dedicat, cu siguranță vom face o echipă bună, mai ales că deja vom ști ceea ce vindem!

Atât timp cât ai un produs, un serviciu sau o afacere de interes, nu ar avea cum să nu funcționeze.

Totuși, vom fi sinceri cu tine și îți spunem că, uneori, deși te-ai străduit să faci publicitate unei pagini în care se prezintă tot ce e mai bun din afacerea ta, mai sunt și zile proaste, influențate de factori externi!

Nu promitem minuni, promitem în schimb că, prin pagina pe care o vom crea, îi vom da valoare obiectivului tău și vom valorifica potențialul maxim al mesajului transmis.

Prin SEO ne referim la optimizarea paginii pentru a crește vizibilitatea în motoare de căutare (ex. Google).
Prin SEM ne referim la pregătirea paginii pentru a putea face publicitate plătită, în mod smart, utilizând instrumente de marketing utile (ex. pixel Facebook).
Prin Găzduire web sau Hosting ne referim la faptul că mențin pagina / site-ul în mediul online pentru a putea fi accesat public (ex. server).
Prin accesibilitate ne referim la faptul că optimizăm paginile să se încarce rapid pe orice dispozitiv.

Portofoliu

Ce ne recomandă?

Dacă ai ajuns până aici și mai ai întrebări cărora răspunsurile nu le găsești în „Întrebări și răspunsuri”, ei bine, ne scoatem asul din mânecă: prezentarea noastră și a portofoliului!
Suntem o echipă calificată în domeniu (cu diplome și ani de experiență în spate, dar și cu sute de proiecte realizate)!
Însă, noi apreciem că ne recomandă clienții mulțumiți care au venit din recomandări și ne-au solicitat un oarecare serviciu, dar ne-am trezit după o vreme că avem grijă de brandul lor, în multe dintre cazuri, ca și cum ar fi companiile noastre.
Și chiar suntem solicitați, atât pentru pagini de destinație care reprezintă activitățile unor freelanceri, cât și pentru proiecte complexe, precum magazine online, reprezentate de firme mari, cu tot soiul de provocări frumoase, în variate domenii, începând de la activități profesionale liberale și până la cele comerciale.
Portofoliul de mai jos este constituit pe baza celor mai recente lucrări, cu mențiunile că s-a dorit o prezentare cât mai diversificată, iar unele pagini pot suferi optimizări ulterioare ale clienților, după preferințele acestora. Bonus: accesează link-ul și vezi un exemplu de strategie pentru realizarea unui landing page.

Solicită ofertă prin formularul de mai jos!

brand și marketing

Tot despre brand și marketing

Brand și marketing: importanța designului și textelor în campaniile de promovare a afacerii tale! Iată ce trebuie să știi! Despre brand a auzit, cu siguranță, orice antreprenor, indiferent de domeniul…
Scroll to Top