SERVICII

AGENCY MEDIA RK EVOLUTION

UPGRADE YOUR BUSINESS EVOLUTION

Bun venit la RK Evolution! Aici folosim ideile îndrăznețe, creativitatea, inteligența, energia și experiența pentru a dezvolta brandurile și pentru a le asigura eficiența.

Serviciile noastre se adresează industriilor, agențiilor, întreprinderilor, start-up-urilor, freelancerilor, dar și persoanelor fizice care au proiecte ce ni se par interesante. Încearcă-le acum!

Agenția noastră media acoperă o gamă completă de servicii destinată mediilor outdoor, digital, radio, tv etc. Asigurăm diferite tipuri de conținut, în funcție de necesitățile clienților (print, digital, audio, foto, video).

Comunicări scrise, vizuale, sonore și audio-vizuale.

Realizare conținut text, foto, grafică, video, web, sunet.

Print / Outdoor

Digital & Web

Radio & Podcast

TV & Spot-uri

Servicii adaptabile comunicării, marketingului, managementului în afaceri.

De la planificări și strategii până la identitate vizuală, de la realizări de site-uri până la campanii SEO și de la brand awareness până la dezvoltarea de noi produse.

Eficiența durabilă reprezintă una dintre cheile succesului unui brand. RK Evolution îți pune afacerea în mișcare astfel încât succesul să se întâmple și evoluția să fie una constantă.

Servicii RK Evolution

Toate serviciile de care ai nevoie pentru evoluția afacerii tale într-un singur loc!

servicii pentru antreprenori
Peste 11 ani experiență în domenii
Vechime
Peste 100 de proiecte complexe realizate
Devotament
Peste 100.000 de clienți anual generați prin noi
Eficiență
Impact la peste 1 milion de oameni prin servicii
Randament
servicii pentru antreprenori


Trasează-ți propria cale spre destinația aleasă! Suntem aici pentru a-ți facilita drumul dorit. Folosim în acest sens o trusă cu „instrumente” absolut esențiale  pentru reușita afacerilor.

 

Servicii pentru dezvoltarea identității de brand

 

Utile afacerilor care se află în etapa de start sau restart!

Numele firmei nu se… pune pur și simplu. Alegerea unui nume neinspirat vine la pachet cu multiple consecințe nefavorabile dezvoltării afacerii. E important să se țină cont de anumite aspecte precum pronunția ușoară (un nume complicat nu va fi reținut de potențialii clienți), sensul numelui (chiar nu își dorește nimeni ca numele unei librării de exemplu să determine o persoană să se gândească la un cu totul alt domeniu de activitate), încărcătura emoțională, originalitatea, memorabilitatea etc. În același timp, numele ales nu trebuie să te limiteze în cadrul propriei afaceri, dacă ulterior se va dori o extindere. Noi îți putem facilita alegerea unui nume potrivit pentru afacerea ta.

Atunci când vine vorba despre slogan, acesta are nevoie de… magie. Iar această magie se obține prin creativitate. Sloganul trebuie să seducă, să se întipărească în mintea oamenilor, să devină idee, să se concretizeze în acțiune, să valoreze cât sute de imagini vizuale. Sloganul trebuie să fie provocator (ex. „Taste the feeling” – Coca Cola) sau să formeze o rimă ușor de reținut („Vopsești ușor, vopsești cu Spor”), să smulgă un zâmbet („Berea după bere e plăcere”) sau să genereze emoție („Open happiness” – Coca Cola). Ideea e să genereze magia de care are nevoie brandul. Suntem aici pentru a-ți oferi sloganul potrivit afacerii tale.

Serviciile și produsele pe care le oferi necesită denumiri inspirate. Denumirile sunt cele care atrag în primă fază. Auzim tot mai des să nu ne „luăm” după titlu, dar nu înseamnă neapărat că este și valabil. Titlurile sunt cele care atrag atenția inițial, indiferent de produs. Denumirile personalizate sunt instrumente de marketing profitabil. Acestea oferă identitate proprie și notorietate unui produs, favorizează vânzările și cresc recunoașterea brandului. Noi îți putem oferi denumiri personalizate pentru produsele tale dacă alegi să folosești acest serviciu.

Acesta sprijină deopotrivă angajatorii și angajații. Este un instrument util care îți face afacerea „să meargă” și să se dezvolte. Care este politica firmei tale, care sunt așteptările de la angajați, care sunt procedurile și condițiile de muncă specifice afacerii tale? Acestea sunt aspecte care trebuie cuprinse într-un manual pentru angajați. Totodată trebuie prezentate pe înțelesul acestora. Viziunea, misiunea, valorile, codul de conduită, relația de muncă, salarizarea și alte informații despre compania ta sunt esențiale pentru fiecare dintre angajații tăi. Optează pentru un astfel de manual, iar angajații tăi vor ști ce așteptări ai de la ei. Îți putem redacta un manual pentru angajați în funcție de compania și afacerea ta.                                              

Identitatea vizuală a unui brand este vitală. Un manual de brand nu se rezumă doar la povestea brandului, ci presupune un adevărat ghid de identitate vizuală foarte util în diversele tipuri de comunicare. Procesul de creație a unui manual de brand este unul laborios și este de preferat să fie realizat la modul profesionist. Fonturi, logo, slogan, culori folosite, grafică – toate sunt utilizate după un set de reguli prestabilite care alcătuiesc identitatea vizuală a brandului tău. Lasă realizarea manualului de brand în seama noastră și profită de o identitate vizuală bine definită care îți ajută brandul să obțină notorietate și recunoaștere.

Un „white paper” este un document valoros pentru a-ți educa atât clienții cât și potențialii clienți cu privire la anumite concepții, soluții, procese etc. Este un instrument util care creează și consolidează încrederea într-un brand. Este un ghid pus la dispoziția cititorilor pentru a le facilita acestora anumite decizii de achiziție / participare / utilizare. Informația și persuasiunea se îmbină într-o manieră armonioasă, deloc agresivă, ci, din contră, atractivă. Trebuie ținut cont că aceste „cărți albe” oferă în primul rând informație, fiind bazate pe cercetare, și abia apoi acționează ca instrument de marketing. Într-adevăr, cercetarea anterioară plus scrierea ulterioară ocupă mult timp pe care, adesea, un antreprenor nu îl are la dispoziție. Prin intermediul acestui serviciu noi îți redactăm ghidul de care ai nevoie.

Identitatea brandului antreprenorului, artistului, profesionistului sau cea a companiei trebuie să fie într-o armonie cu branding-ul conturat în jurul produselor sau serviciilor. De la transformarea caracteristicilor în beneficii până la realizarea unei imagini memorabile avantajele unui astfel de serviciu se materializează în creșterea potențialului de vânzare sau mai bine spus, a impactului de succes pe care-l va prezenta pe piață.

Se spune că pentru orice ne trebuie un plan. O afirmație pe care n-am vrea neapărat să o luăm de bună, dar când vine vorba de business-uri nu recomandăm să fie lăsat totul la voia întâmplării. Am văzut destule branduri frumoase, corecte, dar care în lipsa unei strategii s-au plafonat. Pe cele care s-au îndreptat spre faliment le-ai văzut și tu la știri. Asigură-te că brandul tău se dezvoltă conform unei strategii care îți prezintă oportunități, riscuri și alte elemente specifice, preconizând astfel cât se poate de bine succesul viitorului tău.

Brandul unei companii sau al unui antreprenor reprezintă adesea și printre altele cele mai frumoase caracteristici ce ne oglindesc. Dar cum „frumosul” este subiectiv, brandul riscă să devină antipatic publicului nou sau audienței spre care se îndreaptă. Și începe să apară primul feedback negativ. „Sunteți prea fițoși”, „Doar vă lăudați”, „Nu vă pasă” etc.  În acest moment e timpul să faci o analiză precisă asupra brandului ca să te asiguri că găsești elementul care începe să consolideze o imagine negativă asupra brandului și va fi remediat, înlocuit sau eliminat.

Când consumatorii, partenerii ori investitorii încep să manifeste tot mai puțin interes față de brandul pe care îl reprezinți, ori când vânzările nu reușesc să depășească un anumit plafon sau pur și simplu brandul actual este atât de afectat – o ultimă soluție necesară pentru continuarea afacerii este rebranding-ul. A se vedea cazul unor mari companii care au reușit să își asigure continuitatea rebrănduind treptat elemente din imaginea lor pentru a demonstra că sunt capabile să se adapteze la situații actuale.

 

Servicii pentru realizarea produselor

 

Necesare brandurilor care doresc să își extindă gama de produse.

Atunci când avem muzica în sânge și știm să scriem compunerea textelor parcă totul devine o joacă. Însă nu e chiar așa, știind că avem artiști talentați care merită să aibă sound-uri celebre. Înainte de a scrie primul vers, vom face research pentru a ne da seama ce mesaje pot avea profunzimea necesară presărată cu elemente cheie care vor crește potențialul succesului binemeritat.

Publicarea unei cărți poate reprezenta adesea scânteia care îți facă businessul să strălucească. Afacerea ta se poate bucura de recunoaștere, de evoluție, de un public mai vast prin intermediul unei cărți (tipărite sau în format digital). Știm că inclusiv William Shakespeare a apelat la un scriitor din umbră pentru câteva din operele sale, așa că, dacă timpul nu-ți este tocmai prieten, iar muza inspirației întârzie să vină în vizită exact când ai nevoie de publicarea unei cărți esențială dezvoltării afacerii tale, poți apela cu încredere la serviciul nostru de redactare. În funcție de domeniul pe care vrei să îl abordezi, de tema cărții, de publicul tău țintă și de obiectivele pe care ți le-ai propus, îți scriem cartea dorită.

Podcast-urile, videoclipurile sau difuzările la radio au nevoie de texte special concepute. Ți le asigurăm prin intermediul acestui serviciu astfel încât să captezi atenția urmăritorilor încă din lead pentru a rămâne alături de tine. Indiferent de temă sau gen, elaborarea scriptului trebuie să fie una riguroasă care să atragă și să păstreze oamenii până la final. Deseori, omul modern, prins în multiple activități, preferă un podcast, un video sau pur și simplu să asculte radioul în timp ce face și altceva. Ținând cont de timpul limitat, dar și de profilul utilizatorului, textele trebuie concepute astfel încât să fie captate și înțelese. Iar dacă elaborarea lor este una profesionistă, atunci succesul va fi prezent.

Aplicațiile sau soft-urile de pe net au deseori un mare minus, acesta constând într-o traducere deficitară sau o prezentare total ilogică. Acest fapt conduce către ocolirea aplicației/softului și „trecerea mai departe” că „poate găsim ceva mai bun”. Acest „mai bun” se traduce de obicei prin ceva mai explicit, descris mai normal, mai inteligibil. Majoritatea speră în van că dezvoltatorii de software sunt cei care le vor furniza descrierile necesare, iar acest lucru nu se întâmplă, de aici și multitudinea de soft-uri și aplicații prezentate defectuos. Nu îți lăsa utilizatorii să treacă mai departe. Lasă în seama noastră prezentările pentru soft-uri și aplicații.

Ești un profesionist în domeniu și ai devenit un reper pozitiv pentru mai multe persoane care are aspirații spre aceeași meserie sau pur și simplu ți-ai dat seama că ai nevoie de un produs care să genereze venituri pasive, fiind totodată și o rampă de (re)lansare a afacerii tale. Ei bine, realizarea unui curs este o idee sustenabilă, în prezent dezvoltarea profesională prin autoeducație și cursuri fiind la mare căutare. Știm, provocator, deoarece nu toți profesioniștii reușesc să fie și buni profesori. De-asta este necesar un asemenea serviciu prin care venim în completarea experienței tale cu research, cu structură de informație, cu informație de calitate pe înțelesul cursanților și multe alte elemente specifice unui curs despre care cursanții vor avea doar cuvinte de laudă.

Lumea se mai joacă, atât în mediul digital cât și în offline. Este o industrie deșuetă. Ceea ce garantează un start bun în vânzări și cucerit un public relativ tânăr. Cu toate acestea, crearea unui joc nu e o joacă, având necesare la baza acestora o mulțime de aspecte variate, de la psihologie până la creativitate, asigurându-te că jocul tău va fi unul inedit, distractiv sau educativ, făcându-i pe jucători să devină dependenți de acesta.

Haine cu imprimări ale logo-ului brandului, cană sau alte produse din porțelan, brelocuri sau orice alt produs care poate fi personalizat pe care intenționezi să-l vinzi, să-l faci cadou sau să îți echipezi personalul cu el. Hai să îți gândim conceptul, să le desenăm profesional și să bifăm cu încredere acest obiectiv.

 

Servicii pentru creșterea prezenței afacerii în online

 

Utile business-urilor care încep să își contureze și definească prezența. 

Realizarea unui website de prezentare, un portofoliu online sau un magazin online, din punct de vedere tehnic, este oarecum „simplă” – pentru oameni care cu asta se ocupă. Totuși, un site pe internet presupune și alte activități de care nu se ocupă o echipă de webdesigneri și programatori.  De exemplu, ai nevoie de conținut redactat în mod profesional și în concordanță cu legile în vigoare, iar lista ar putea continua, dar nu vrem să te descurajăm, ci doar să te asigurăm că vei primi un site la cheie. Adică un site complet finalizat care să își îndeplinească scopul.

Un site în mediul online înseamnă un site căruia îi este alocat un server care să îl găzduiască 24 din 24 de ore. Iar noi ne mândrim că oferim clienților noștri un serviciu de găzduire complet prin care le asigurăm servere de calitate, configurate special pentru fiecare site, bucurându-se de mentenanță hardware și software. Așadar, găzduirea site-ului (hosting-ul) nu va presupune să te trezești în miezul nopții să vezi cum combați un atac la întâmplare al coreenilor.

Prin intermediul acestui serviciu, practic îți asiguri un project manager cu experiență la costuri infim de mici. Dar nu costurile trebuie să reprezinte motivul achiziționării serviciului de administrare, ci necesitatea absolută al lui, dacă nu vrei să înveți o nouă meserie sau să îți răpești timpul cu adevărat important pentru lucrurile care contează în business-ul tău. Astfel știi că, dacă vrei să afișezi o nouă fotografie pe site – ne ocupăm noi. Dacă vrei să dezvolți site-ul – așa cum presupune orice site – dezvoltare continuă, ne ocupăm noi. Dacă vrei să-l ai actualizat mereu și în concordanță cu legile, ai ghicit, ne poți contacta.

Un landing page sau un web page standard acționează ca o carte de vizită pentru afacerea ta. Acestea trebuie să conțină informația și să aibă puterea de convingere necesară pentru a transforma utilizatorul în client. Paginile web cu destinații diverse sunt folosite pentru a genera succes, așadar este deosebit de importantă construcția lor. Instrumente excelente și absolut funcționale, aceste pagini web pot reprezenta și pentru tine un adevărat succes dacă sunt personalizate corespunzător, în funcție de specificul brandului / produs / campanie / promovare etc. Un copywriter profesionist va ști să o construiască pas cu pas pentru a deveni un generator de lead-uri și, implicit, de clienți.

Atunci când succesul întârzie să apară este cazul unei relansări a website-ului. Sunt necesare anumite considerații precum vocea brandului, mesajele transmise, un nou design, un studiu al audienței, o îmbunătățire a experienței utilizatorului, o analiză a concurenței, o optimizare a întregului conținut și lista poate continua. Prin intermediul acestui serviciu, îți poți relansa site-ul fără ca acesta să fie afectat din punct de vedere SEO. Deși această acțiune poate părea puțin covârșitoare, un copywriter o va efectua cu profesionalism și succes oferind afacerii tale succesul meritat.

Transmiterea informației și vânzarea sunt aspecte ce nu trebuie neglijate în afacerea ta. Prin intermediul newsletter-ului și al email marketing-ului le poți bifa pe ambele cu ajutorul unor texte atent concepute astfel încât utilizatorii să le citească. Ambele sunt instrumente puternice în marketingul online și oferă multiple beneficii, printre care posibilitatea monitorizării și a îmbunătățirii campaniilor. Email marketing-ul și newsletter-ul sunt utilizate la nivel mondial de companii uriașe, medii și mici, iar succesul constă în „cuvintele potrivite”. Este important ca informația să îi fie utilă și plăcută consumatorului, dar și să genereze un call to action natural. Acest serviciu te ajută să folosești aceste unelte la capacitatea lor maximă.

Știai că o pâlnie sau o punte de vânzare îți poate dubla profitul într-un timp scurt? Aceste Sales Funnels/Sales Decks reprezintă, explicat la modul simplu, o serie de pași/etape online care, odată parcurse, pot genera clienți și, implicit, cresc vânzările. Da, acestea au capacitatea de a crește un business, dar pentru acest lucru ele trebuie să fie personalizate în funcție de afacere și obiective. O pâlnie sau o punte de vânzări construită eficient va cauza vânzări, dar este necesară o experiență în acest sens. Descoperă cum un funnel personalizat în funcție de specificul afacerii tale poate face magii și apelează la profesioniști atunci când vine vorba de succesul afacerii tale. RK Evolution îți oferă o personalizare eficientă a acestui proces de vânzare.

Descrierea unui produs este cea care motivează clientul să achiziționeze produsul respectiv. O descriere trebuie să fie așadar originală și inspirațională. Probabil că ai auzit despre crearea unei nevoi în domeniul marketingului. Ei bine, aici va trebui să își joace rolul magistral descrierea produsului. Ușor de parcurs, dar și cuprinzând esențialul; scurtă, dar și complexă; îmbrăcată în poveste, dar conținând și detaliile tehnice necesare; sinceră, dar și atractivă… descrierea unui produs s-ar părea că nu e tocmai floare la ureche, iar atunci când ai zeci, sute sau mii de produse, descrierea lor nu mai e deloc o activitate plăcută sau lejeră. Aici intervine RK Evolution care îți poate oferi descrieri de produse originale, întrunind caracteristicile de mai sus, care îi generează potențialului client dorința de a cumpăra.

Articolele SEO, fie că sunt sau nu sub forma unor advertoriale, conțin acele ancore necesare pentru a deveni „de încredere” în mediul online. Link-uri inserate în mod nativ, cuvinte și expresii cheie, recomandări  – toate conduc către relevanță pentru afacerea ta sau pentru anumite produse. Într-adevăr conținutul cântărește mult, dar pentru a atinge succesul în mediul virtual, e nevoie și de link building, respectiv de optimizare. Vestea bună e că suntem aici să te ajutăm într-un mod profesionist în acest sens.

Rețelele sociale au un foarte mare impact asupra potențialilor clienți, așadar, postările și reclamele trebuie construite atent pentru a atrage și a convinge. Totodată trebuie ținut cont de adaptarea acestora la fiecare rețea socială în parte și trebuie cunoscut comportamentul utilizatorilor în social media. Postările de pe rețelele de socializare influențează într-o proporție majoră decizia de achiziție a utilizatorilor. Oamenii sunt mai deschiși în social media și tind să opteze mai ușor pentru cumpărături. Totodată sunt mai prezenți. Îți oferim postările și reclamele ideale pentru social media, adaptate corespunzător pentru diverse rețele sociale și grupuri țintă.

 

Servicii pentru campanii de informări publice și presă

 

Utile antreprenorilor care au nevoie să dezvolte partea de PR, presă și relații cu clienții.

Comunicarea în general şi mai ales cea de criză trebuie să păstreze sau să salveze o reputaţie, o imagine, un brand. Prin intermediul acestui tip de comunicare sunt gestionate diverse situaţii mai mult sau mai puţin problematice, de aceea i se şi acordă o importanţă majoră. Pentru a avea parte de o comunicare eficientă, indiferent de circumstanţe, trebuie să ştii cum funcţionează comunicarea cu şi în media. Comunicarea de criză reprezintă adesea o provocare pentru multiple companii şi nu toate reuşesc să o gestioneze corespunzător. Acest serviciu te asigură că vei avea parte de o comunicare smart, planificată în detaliu.

Foarte important atunci când vrei să transmiţi un mesaj de informare, de invitaţie, un răspuns sau un anunţ important pentru afacerea ta. Seamănă cu o ştire, dar nu se rezumă la ea. Comunicatul de presă este formulat în funcţie de mesajul transmis, fiind de mai multe tipuri. Totodată trebuie să conţină mesajul, dar în acelaşi timp să fie atractiv pentru cititor. Este un instrument foarte eficient atunci când se vrea o comunicare rapidă în masă. Este şi foarte apreciat, sporind credibilitatea şi vizibilitatea unei afaceri. Un comunicat de presă de succes are însă câteva secrete de care trebuie să se ţină cont. Îţi oferim experienţa noastră în ajutor prin acest serviciu.

Elementele vizuale sunt deosebit de atractive pentru utilizatori. Fie că vrei să transmiţi un mesaj, să prezinţi rapid o concluzie sau să oferi o informaţie într-o manieră compactă şi apreciată, infograficul este varianta de succes. Cu toate acestea, unele infografice par să nu reuşească să răzbată cu bine prin mediul online. Acest fapt se întâmplă deoarece există anumite reguli de care trebuie să se ţină cont în realizarea lor. În primul rând avem în vedere brandul şi vocea brandului adesea omise în crearea unui infografic. Optează pentru infografice pe care utilizatorii să le aprecieze. Atinge-ţi scopul folosind infografice realizate profesionist şi potrivite afacerii tale. 

Un discurs pentru un eveniment trebuie să aibă capacitatea de a capta atenția auditoriului din primele secunde – în asta constă rețeta succesului. De-a lungul vieții participăm la o multitudine de discursuri plictisitoare care nu doar că nu-și ating țintele, dar sunt cumva detestate de public. Totodată avem parte și de unele discursuri fascinante, spectaculoase, care reușesc să ne „prindă” și să ne mențină atenția până la final. De obicei, catalogăm un astfel de discurs drept „interesant”, „frumos”, „sugestiv”, „emoționant”. Lasă în grija noastră discursul pentru eveniment și uită de orele petrecute în căutarea inspirației pentru captarea atenției. Folosește un discurs realizat cu profesionalism și bucură-te nu doar de atenție, ci și de aprecieri pozitive!

Pentru ca un speech motivațional să își atingă obiectivul, în mod cert trebuie construit pas cu pas după o analiză detaliată. În același timp, trebuie să te diferențiezi de mulți alții care folosesc astfel de speech-uri. Originalitatea și stârnirea interesului sunt ingrediente principale care asigură succesul. Curiozitate, mister, interactivitate, umor, elemente emoționale și lista poate continua – sunt de asemenea condimente cu care se „câștigă” publicul. Atenția la detalii este la fel de importantă precum și cunoașterea oamenilor cărora te adresezi. Vestea bună e că nu trebuie să fii un speaker cu renume pentru a avea un speech motivațional excelent. Ne ocupăm noi de redactare!

Atunci când îți dorești să determini acțiuni imediate, cea mai bună modalitate este să folosești un manifest prin care îți declari intențiile, deciziile, schimbările ce vor apărea, viziunea, misiunea și lista poate continua. Reprezentând o exprimare categorică, manifestul trebuie redactat cu atenție maximă, în funcție de grupul țintă căruia se adresează. Atunci când vine vorba de un public larg, abordarea este una diferită. Există mai multe tipuri de manifest și se va opta întotdeauna pentru cel în concordanță cu obiectivele. Totodată, un manifest necesită o analiză a argumentelor și o concluzie puternică. Prin intermediul acestui serviciu, noi îți redactăm manifestul cu maximum de seriozitate și potrivit scopurilor tale.

Comunicarea presupune o abordare diferită, iar mesajele repetitive, pentru a nu deveni plictisitoare trebuie concepute în așa fel încât să devină un leit-motiv acceptat în unanimitate. Excesul comunicațional vine de pretutindeni în zilele noastre, iar repetitivitatea este cea care „implantează” în creierul consumatorului un mesaj anume. Mesajele repetitive trebuie să fie construite astfel încât să fie acceptate ca o realitate cotidiană, ca făcând parte din viața socială de zi cu zi și doar astfel se vor bucura de atingerea obiectivelor. Favorizează schimbarea dorită și folosește mesaje repetitive concepute smart. Suntem aici pentru a te ajuta în acest sens. 

 

Servicii pentru realizarea design-ului grafic

 

Recomandate în special companiilor care vor să se promoveze în offline. 

Principalul pas în realizarea unei prezentări de succes este research-ul care, din păcate, ocupă foarte mult timp. Cunoașterea publicului este de asemenea crucială, iar abilitatea de ordonare a informațiilor generează impactul și atenția. Stârnește interesul audienței cu prezentări excelente, indiferent de forma lor. Noi îți oferim textele descriptive necesare pentru prezentările tale, fie că optezi pentru documente, power point, trailer, infografice etc. plasate într-un design atractiv care menține atenția tuturor celor cărora le este adresată prezentarea.

Cu o suprafață foarte mare de expunere, un banner va fi văzut de o multitudine de potențiali clienți. De aceea este foarte important aspectul acestuia și mesajul pe care îl transmite – scurt și cu efect maxim. Expunerea vizuală este extrem de folosită. Brandurile știu că mai multe bannere plasate în diverse puncte cheie generează „celebritatea” dorită și, implicit, creșterea vânzărilor și dezvoltarea afacerilor. Optează pentru un aspect premium al banner-ului – în acest fel vei beneficia de prestigiu, vei atrage privirile oamenilor și vei căpăta notorietate – toate acestea conducând către vânzări și recunoaștere.

Realizarea unui afiș nu e deloc atât de simplă. Un afiș poate deveni artă dacă este conceput profesionist. Scopul afișului nu se rezumă la a informa, iar afișul în sine trebuie să capteze atenția și să câștige admirația. Un afiș banal la un simpozion de exemplu nu va aduce prea mulți participanți. Același simpozion promovat prin intermediul unor afișe excelente (grafică, design, text) va beneficia de numeroși doritori să participe la eveniment. Asigură-te că afișele tale sunt cele care atrag atenția și admirația alegând acest serviciu.

Un roll-up are avantajul versatilității. Îl poți lua cu tine la un eveniment, îl poți folosi pentru diverse campanii temporare, îl poți plasa oriunde pe o suprafață plană fără alte bătăi de cap. Portabil și reutilizabil, un roll-up este indispensabil unei afaceri. Este însă foarte important cum îl realizezi ca el să îți ofere impactul dorit. Poți lăsa textul și designul în grija noastră pentru a te bucura de aprecieri și îndeplinire a obiectivelor.

Pliantele și fluturașii sunt printre cele mai ieftine modalități de promovare outdoor. Acestea au rolul de construi și crește interesul asupra unui produs/eveniment/ afaceri. Ușor de produs și de distribuit unei mase mari de oameni, pliantele rămân în centrul atenției marketerilor. Cu toate acestea, realizarea lor presupune atenție și o calitate superioară. Scopul informativ al pliantelor trebuie atins imediat deoarece acestea nu au un impact îndelungat. Pentru ca pliantul să nu fie aruncat imediat ce a fost primit, acesta trebuie să atragă atenția și să informeze într-o manieră plăcută. Acest serviciu îți vine în ajutor cu text care să genereze efectul dorit asupra potențialilor clienți.

O comunicare în afaceri eficientă presupune și o imagine pe care o construiești cu atenție. Mapa personalizată, special concepută pentru identitatea brandului tău, îți asigură imaginea dorită, reputația potrivită, avantajele de care ai nevoie pentru o impresie favorabilă. Fie că participi la o conferință sau o prezentare, fie că vorbim de o întâlnire de afaceri sau o simplă ședință cu angajații tăi, mapa pe care o folosești pentru acte și documente trebuie să îți reprezinte afacerea. Oferă o notă de profesionalism și eleganță afacerii tale prin folosirea unei astfel de mape personalizate. Suntem aici pentru a te ajuta cu un astfel de serviciu.

Catalogul de produse este important pentru promovarea și prezentarea corespunzătoare a fiecărui produs. Informativ, atractiv, cuprinzător, convingător, catalogul de produse trebuie să stârnească interesul și să determine cititorii să opteze pentru achiziție. Fie că vorbim de un catalog online, fie că ne referim la unul în format tipărit, combinația de text și poze este cea care va convinge potențialul client să cumpere. La urma urmei, aceste produse fac obiectul activității tale comerciale. Te putem ajuta cu crearea unui astfel de catalog, iar prezentarea produselor tale va deveni una atractivă pentru nișa în care activezi. 

În primul rând broșura este un instrument de marketing. Cu ajutorul unei broșuri realizate profesionist, poți câștiga clienți. Înainte de a opta pentru o broșură trebuie să ai clare unele aspecte precum publicul căruia i te adresezi și scopul produsului. Designul, titlul, felul în care este formulat și structurat conținutul, elementele vizuale sunt de asemenea detalii de care trebuie să ții cont. Broșurile nu sunt împărțite oamenilor rapid precum pliantele sau flyer-ele. Acestea sunt mai cuprinzătoare, mai detaliate și distribuite într-o manieră mai elegantă, mai oficială. Se poate adresa clienților pe care deja îi ai pentru a le prezenta produse/oferte noi sau poate viza noi clienți. În funcție de obiectivele tale și de publicul țintă, te putem ajuta cu realizarea unor broșuri care să îți genereze succesul dorit în afacere.

Avem suficiente exemple de produse fără ambalaj care au avut succes, precum și produse cu ambalaje uimitoare, calitatea produselor lăsând însă de dorit. Dar într-o lume în care științele exact s-au dezvoltat în completarea tehnologiei, noi spunem să mergi la sigur, lăsând norocul să decidă chestiuni mai mărunte. Asigură-i produsului tău un ambalaj, o etichetă, o copertă de carte sau de album și reflectă valorile conținutului în ochii consumatorului.

Nu sunt un moft demodat, încă e o necesitate, iar realizarea unui design unic și practic, care să respecte liniile brandului te vor ajuta să transmiți profesionalismul și celor care au un simț al esteticii, al gustului, câștigând tuturor aprecierea binemeritată.

 

Servicii pentru dezvoltarea afacerii online​

 

Recomandate celor aflați în etapa de implementare a unor proceduri benefice standardelor!

Mai concret, auditul unui site se referă la o analiză detaliată, realizată în scopul de a identifica toate aspectele care nu corespund unor standarde minime tehnice, vizuale sau de optimizări necesare promovării site-ului. Această analiză are rolul de a semnala problemele sau aspectele care pot fi îmbunătățite pentru a fi revizuite, corectate sau ajustate, ducând la îmbunătățirea completă a site-ului. Un astfel de audit se poate întinde pe două pagini sau chiar și pe câteva zeci de pagini, diferența fiind redată de numărul de erori și / sau de rigurozitatea cu care se urmărește îndeplinirea scopului site-ului.

Analiza SEO se face atât on-page cât și off-page, așadar se va efectua în două sau trei părți, după cum urmează: Se verifică site-ul ca să respecte standardele apreciate de către motoarele de căutare, din toate punctele de vedere, de la structura link-urilor interne până la expresiile cheie relevante. În cea de-a doua parte se verifică numărul de website-uri care fac trimitere spre site-ul analizat, se verifică inclusiv calitatea articolelor / link-urilor etc. Iar în cea de-a treia parte, dacă se dorește o analiză mai complexă, se vor analiza o serie de expresii cheie care pot avea impact pozitiv asupra site-ului, expresii care vor fi propuse pentru optimizarea pe site și indexarea acestora pe motoarele de căutare.

Da, internetul este reglementat mai mult sau mai puțin de lege. Astfel că, prezența unui website în online obligă proprietarii acestora să respecte toate normele de pe teritoriul României, implicit din UE. Felul în care trebuie abordată situația nu este acela de a copia niște termeni aleatorii de pe vreun site, de dragul evitării unor amenzi colosale, ci analizarea minuțioasă a întregului site pentru a fi conform din punct de vedere legal, securitate și GDPR, crescându-i astfel credibilitatea în ochii potențialilor consumatori.

O strategie de marketing nu este doar o analiză SWOT scrisă pe un șervețel, nici o planificare a unor activități care par a avea potențial să genereze profit. Este mai mult decât atât, poate fi considerată chiar structura solidă pe care se va consolida drumul spre succes al afacerii tale! Și include de la bugete preconizate până la tehnici de marketing, de la obiective structurate pe etape și perioade până la noi oportunități de extindere a afacerii, finalizându-se cu o concluzie succintă privind rentabilitatea afacerii.

Consultanță specifică pentru reprezentanții afacerilor care doresc să implementeze un proiect sau să dezvolte o nouă ramură a afacerii, ori să se extindă în vreun fel, dar au nevoie nu neapărat de date și statistici, ci de o părere, o completare a ideilor, un ajutor pentru a clarifica neclaritățile și de a înțelege mai bine terenul pe care se află sau pe care urmează să se afle. O astfel de consultanță poate dura o ședință sau chiar mai multe, în funcție de solicitările clienților.

Mulți urmăritori ai paginilor de socializare ale firmei, dar puține vânzări? Sau urmăritorii activi pot fi numărați pe degetele de la o singură mână? Oricare ar fi problema, important este să știi că în urma unei analize, nu doar că interacțiunile dorite încep să apară, dar pentru business-ul tău va fi ca o gură de aer proaspăt. Prin această analiză vei avea o perspectivă mult mai clară despre canalele de comunicare relevante afacerii tale, despre modalitatea de comunicare și formatele în care difuzezi mesajele. Iar acestea nu se referă doar la postări pe Facebook.

Ai un website, poate și câteva subdomenii, o mulțime de conturi pe tot felul de site-uri necesare pentru a-ți menține conectată afacerea la internet, mai trebuie realizate și planuri editoriale pentru canalele de socializare și… deja agenda ta e full. Nu mai ai timp să te ocupi de ceea ce contează cu adevărat pentru afacere. Acesta e momentul în care ai nevoie de un project manager care să îți coordoneze și managerieze toată activitatea necesară menținerii și dezvoltării proiectelor tale.

Ce spun clienții?

Recomandări, testimoniale și opinii despre serviciile RK Evolution. Mulțumiri speciale tuturor antreprenorilor!

"Cu drag recomand! Lucrăm împreună de ceva timp, iar Roberto a contribuit mult la dezvoltarea proiectului și încă o face! Energie, pasiune, stil, dedicare și mult suport! DA, recomand!"
Diana Claudia Filip
Diana Claudia Filip
ISO Auditor & Consultant
Roberto e o persoană flexibilă, muncitoare și care tinde constant spre excelență. Mai mult de atât, e creativ, prietenos și știe transforma problemele în provocări interesante de rezolvat. Îl caracterizează UMANIATEA.
Sebi Boancă
Antreprenor
"Recomand cu drag serviciile oferite de Roberto. Acestea se evidențiază prin profesionalism și prin promptitudine. Remarcabilă este mai ales capacitatea sa de a relaționa cu oamenii de business creând un ecosistem sănătos în jurul său."
Andrei Badiu
Broker
"Recomand, serviciile oferite sunt de înaltă calitate și profesionalism. Afacerea mea are un alt suflu de când colaborăm. Eu alerg prin casă fără noimă. Mulțumesc tare mult!"
Maria Ianoș
Trainer
"Roberto are atâta răbdare să explice și nu te simți deloc prost dacă nu știi partea tehnică. Și mama - care n-are telefon cu touch screen - ar înțelege de ce e nevoie de un CTA exact acolo. Și în plus e mereu gata să te ajute."
Valerica Ciocioi
Valerica Ciocioi
Coach
Colaborez cu Roberto, deoarece este un om dedicat, profesionist și serios. Îl recomand pentru implicarea și punctualitatea de care dă dovadă, dar mai ales pentru abilitatea sa de a înțelege nevoile clientului.
Nicu Pintilie
Programator

Suntem conștienți că putem influența comportamente. De aceea optăm pentru a avea impact în schimbările pozitive, care aduc plusvaloare, din diverse domenii de activitate. 

Structura prezentării serviciilor este dezvoltată în funcție de cele mai frecvente cereri de realizare. Unele servicii pot fi intermediate sub egida brandului care va asigura calitatea, prestația fiind realizată de către terți parteneri dedicați. Calitatea serviciilor este garantată prin experiența profesioniștilor care își aduc succesiv aportul asupra realizărilor (copywriteri, jurnaliști, (web)designeri, art directori, scriitori etc.). Dacă ai nevoie de alte servicii care nu sunt listate, contactează-ne!

Shopping Cart