SERVICII COMUNICARE
Comunicarea se găsește peste tot în jurul nostru, dar noi te ajutăm să-ți faci mesajul auzit!
Totul în jur e comunicare!
Dovada e peste tot în jurul nostru. Omul este o ființă socială. Comunicarea este cea care l-a ajutat să evolueze și să fie ceea ce este astăzi.
Procesul evolutiv nu s-a petrecut bătând din palme, dar cu certitudine a avut loc prin intermediul dezvoltării comunicării. Și tot comunicarea este cea de care depind actuala dezvoltare a omului modern și tot ceea ce este relaționat cu viața acestuia.
Comunicăm în fiecare moment!
Și, dat fiind faptul că tot comunicăm de la naștere, am putea spune că stăpânim această activitate la modul perfect.
În cadrul unei cercetări, Malcolm Gladwell afirmă că sunt necesare 10.000 de ore de studiu și practică pentru ca un om să devină expert în ceva anume. Nu e nevoie să ne apucăm să facem un calcul matematic pentru că imediat vom ști că depășim cu succes 10.000 de ore de comunicare în toate formele ei.
Și totuși…
Trăim în Era Comunicării, iar comunicarea este una deficitară!
Cum de nu suntem experți deja? Cum de nu ajung mesajele noastre, în maniera dorită, la publicul dorit? Atât în planul personal, cât și în cel profesional, fix comunicarea este cea care ne dă bătăi de cap și ne creează obstacole ce par insurmontabile. Era modernă este una a comunicării. Tehnologia are grijă permanent să ne ofere multiple moduri de comunicare anulând distanța și timpul. Imaginează-ți că nu demult oamenii își trimiteau scrisori care ajungeau la destinație după săptămâni întregi, iar astăzi suntem la un click distanță.
Comunicarea este esențială în orice afacere!
Succesul afacerii depinde de comunicare. Deopotrivă de comunicarea internă și externă. Comunicarea este cea care dictează grow up-ul unui business, dar și prăbușirea lui. Modul în care comunici cu echipa, dar și cu clienții reprezintă cheia succesului. Interacțiunile tale trebuie să fie marcate de o comunicare eficientă pentru ca afacerea ta să evolueze.
Analiza canalelor de comunicare în vederea stabilirii celor potrivite brandului
Dezvoltarea strategiei de comunicare adaptată business-ului în raport cu audiențele
Planificarea campaniilor pentru comunicare în canale interne și externe
Realizarea materialelor de comunicare pentru print, outdoor, digital, radio sau TV
Elaborarea bunelor practici în legătura cu relațiile publice și presa
Difuzarea sporită a mesajelor / comunicărilor în Paid Media