Importanța unui landing page

Importanța unui landing page pentru afacerea ta

Importanța unui landing page, într-o eră a tehnologiei, este crucială pentru orice afacere care se respectă, ne place sau nu. Asta dacă nu vrei să te pască falimentul. Brrr! În cele ce urmează, îți voi prezenta ce este o astfel de pagină și ce beneficii poate aduce unei afaceri, indiferent de profil.

Puțină „istorie” nu strică. Și o prezentare generalizată, pentru înțelegerea contextului

Deși internetul este o rețea relativ tânără, e considerat a fi o (re)sursă vitală, în special pentru utilizatori, dar și pentru companii care au o vârstă mult mai mare, unele chiar decât alte forme de conectare interumană (ex. telefon).

În prezent, în această lume a internetului, identitatea virtuală a utilizatorului a devenit sursa credibilității reale, care penetrează dincolo de online, o credibilitate capabilă să mobilizeze mase de oameni. Chiar așa, nu exagerăm!

De reținut că utilizatorul poate fi atât consumatorul, cât și vânzătorul / brandul / entitatea, precum și programele realizate pentru a îndeplini un scop. Că doar cunoașteți expresia, evident gonflată și fără cine știe ce temei, „N-ai facebook, nu exiști!”. Numai că atunci când vorbim la firme, chiar așa e.

Așadar, dacă pe de-o parte există persoane care sunt mai rezervate și doresc să-și păstreze o parte din anonimat, din intimitate, iar pe de altă parte există și programe menite să înșele, e logic de ce, atunci când e vorba de informații sensibile (financiare sau date personale), contează foarte mult creșterea credibilității.

Cum te ajută credibilitatea într-o afacere?

Păi, iată cum:

Dacă tu vrei să vinzi servicii sau produse, se presupune că vei cere și răsplata pentru munca ta, deci trebuie să-l convingi pe client că ești o persoană / entitate căreia să-i încredințeze banii în schimbul unor beneficii promise! Doar că pentru asta trebuie să ieși din anonimat.

Înțelege-ți rolul propriu de consumator: cumperi un telefon pentru că primești recomandări de la prieteni și vezi multă reclamă, îți faci manichiura la salonul cutare, deoarece ți-a povestit o prietenă despre fetele de acolo, îți repari mașina la „cel mai bun mecanic din oraș”, fiindcă lumea îl recomandă.

Deci te bazezi pe un minim de informații spre a face o alegere potrivită!

Dacă ne referim la mediul online, fără aceste informații, nu cumperi, chiar dacă dai click pe link-uri sponsorizate pentru a afla mai multe.

Dar cum te ajută un landing page să crești credibilitatea?

Răspunsul stă fix în ceea ce spuneam adineauri: aflând mai multe!

Informațiile, poveștile (în sensul de prezentare, nu de fabulație), transparența etc. vor crește credibilitatea față de brand/entitate.

Un landing page înseamnă o pagină pe internet care este accesată de către potențiali clienți cu scopul de a afla mai multe despre companie și / sau despre produsele acesteia.

Pagina web răspunde interesului tău de a-ți prezenta cât mai convingător produsul / serviciul și brandul, astfel încât să-ți îndeplinești obiectivul principal. Care este, desigur, promovarea.

Cum te ajută un landing page să îndeplinești obiective?

În timpul în care-i prezinți potențialului client elementele esențiale care-l ajută să alfe cine ești, ce vinzi și cât îl costă, poți să-i prezinți și opțiunea de a acționa în consecință, în funcție de strategia ta de marketing. Făcută, bineînțeles, cu sprijinul nostru.

Deoarece o astfel de pagină este considerată ca fiind parte cheie din strategia de marketing. Mai specială și mai convingătoare decât o carte de vizită!

Iată și un exemplu concret, aplicat, pentru a înțelege importanța unui landing page

Spre exemplu, obiectivul tău poate fi să estimezi cam câți oameni o să aduni la un eveniment, interesându-te să știi de ce tip de sală ai nevoie pentru a găzdui acel număr de persoane.

Ar fi un dezastru să închiriezi o sală prea mare, iar invitații de pe rețelele sociale să uite de eveniment, ori o sală prea mică pentru un număr de invitați prea mare.

Cazuri cu estimări cât mai apropiate de realitate sunt acelea în care ei se înregistrează printr-un formular simplu, regăsit pe o pagină web dedicată (landing page, așadar) evenimentului și / sau confirmă participarea la eveniment, prin aplicații integrate în pagină, reducându-se astfel marja de eroare.

O scurtă concluzie despre importanța landing page-ului

Rețelele de socializare sunt tot mai dificile în a emite o predictibilitate, nu știi niciodată când poți realiza o postare care să devină virală, fără să respecte o serie de reguli. Dar viral nu înseamnă și obiectiv îndeplinit în mod smart. Iar noi am văzut cazuri în care administratorii unei afaceri se plângeau că au avut sute de like-uri, dar vânzări aproape de zero. Pe de altă parte, poți sponsoriza reclame care se mențin luni de zile la un anumit volum de vânzări, cel mai adesea în scădere. Apoi vin sărbătorile și, în loc să explodeze comenzile, acestea devin zile negre, în mod aparent inexplicabil.

Landing page-ul îți aduce toate aceste fluctuații de date la o realitate cât mai apropiată de îndeplinirea obiectivelor. Te ajută să cunoști în detaliu potențialul client, astfel încât să ai argumente convingătoare să cumpere, să meargă la un anumit eveniment, să se aboneze la email și alte asemenea acțiuni necesare afacerii tale.

A, încă ceva ce e bine să știți: landing page este totuna cu pagină de destinație!

Distribuie gratuit prietenilor informație interesantă și de interes pentru a-i ajuta și urmărește-ne pe rețelele de socializare ca să rămâi la curent!

Servicii de publicitate - Reclama ta aici
Shopping Cart
Scroll to Top