Marketingul fără servicii de copywriting bune este ca și cum ți-ai proiecta o mașină de viteză, dar ai uita cu desăvârșire să îi adaugi o pedală de accelerație. Copywriting-ul este o parte valoroasă a eforturilor tale de marketing, iar neglijarea acesteia poate duce la eforturi suplimentare de a ajunge la publicul tău țintă sau chiar la eșec.
Ce înseamnă servicii profesionale de copywriting?
Copywriting-ul reprezintă mult mai mult decât niște fraze legate împreună pentru a le arăta oamenilor despre ce este o afacere sau alta. Copywriting-ul ar trebui să reflecte valorile pe care le are o afacere, creând în același timp un impact de durată asupra publicului țintă, conducându-l în cele din urmă să se implice în acțiunea ce se dorește.
Crearea de conținut nu se referă sub nicio formă la texte fără un scop anume, așa cum întâlnim în multe cazuri. Când vine vorba de marketing, fiecare propoziție din textele de copywriting trebuie să aibă obiectivul de a-i atrage pe cititori – se zice că există o singură șansă de a crea impresia corectă, iar cititorii caută informații de calitate. Un copywriter bun înțelege toate acestea și creează o texte care oferă informațiile potrivite împreună cu beneficiile serviciului / produsului.
Serviciile de copywriting realizate în mod profesionist nu se limitează la conținut textual pentru website, social media sau blog, ci presupun și crearea de texte pentru mai multe formate (infografice, videoclipuri, imagini care ajută la stimularea angajamentului). De fapt, un copywriter poate scrie cu ușurință un articol de blog care poate fi apoi împărțit în diferite formate, ceea ce îți reutilizează conținutul și îl aduce unui public mai larg.
De ce ai nevoie de servicii de copywriting?
Întotdeauna, o afacere va avea nevoie de conținut scris. Conținutul paginii web, postările de pe blog, textele din social media, e-mailurile, broșurile și cataloagele cu produse sunt doar câteva dintre tipurile de conținut de care o afacere are nevoie pentru a-și comunica mesajele, pentru a informa, a educa și a vinde.
Compania ta are nevoie de un copywriter pentru a-și îmbunătăți vânzările și prezența atât online cât și offline. Textele de copywriting pot direcționa clienții potențiali către brand-ul tău și pot genera și fidelitate pentru acesta.
Un copywriter profesionist știe cum să scrie astfel încât să ajungă la publicul țintă și să atingă scopul afacerii, folosind o varietate de strategii, precum și o scriere clară și concisă.
Un copywriter nu e doar „omul care scrie”, ci cel care îți consolidează și îmbunătățește imaginea brandului prin conținutul creat, cel care îți aduce rezultate și cel care, în ultimă instanță îți salvează timpul prețios.
Găsirea unui copywriter într-adevăr competent nu este întotdeauna o treabă ușoară. Angajarea acestuia s-ar putea să nu fie mereu cea mai bună opțiune. În acest caz, o soluție ar fi să apelezi frecvent la serviciile unei agenții dedicate care îți va oferi copywriting-ul necesar.
RKEVOLUTION.ro este o Media Agency, dezvoltată de antreprenorul Roberto Kuzmanovic, recomandată pentru că asigură servicii de copywriting și content writing la prețuri accesibile și standarde înalte de calitate.