brand și marketing

Tot despre brand și marketing

Brand și marketing: importanța designului și textelor în campaniile de promovare a afacerii tale! Iată ce trebuie să știi!

Despre brand a auzit, cu siguranță, orice antreprenor, indiferent de domeniul în care activează, iar noi nu facem altceva aici decât lămurim câteva aspecte importante. Evident, tot în contextul creării și exploatării inteligente ale acelui instrument numit landing page, care, până la urmă, întregește profilul unui brand autentic, memorabil. Iar acest lucru este posibil datorită rolurilor jucate, potrivit scopurilor urmărite.

brand și marketing

Două sunt elementele esențiale ale unui landing page, în ceea ce privește, formal să zicem, primul impact asupra clientului potențial, aflat în explorare de oportunități de achiziție. Primul dintre ele este aspectul vizual, definit de aspectul grafic sau design, cel de-al doilea fiind textul. Nu vom intra acum în amănunte specifice care ar putea plictisi, punctând doar că fără design noțiunea de publicitate ar fi de neconceput, fiind una dintre forțele motrice în campaniile de marketing. Până la urmă design-ul este conexiunea între compania / firma ta și client.

brand și marketing

Imaginea grafică a brandului tău (presupunând că ai unul, deși e de discutat) este elementul care face produsul sau serviciul tău vizibil, care atrage ochiul potențialului client / partener. Iar ca să accentuăm importanța designului, pentru o mai bună asumare a sensului, cităm aici din Steve Jobs: „Designul nu este doar cum arată și cum se simte. designul este cum funcționează”.

Toate elementele de design (culorile, fonturile, imaginile și grafica) este necesar să se completeze reciproc și să creeze o armonie, care ține cont de niște reguli de psihologie comercială, dar și de cele ce aparțin artelor plastice. Vorbind de compoziție, de teoria culorilor, de ornamentică.  Nu ne este indiferent cum ne îmbrăcăm, un rol aparte în această privință avându-l, bineînțeles, culorile. Dar în ceea ce privește vestimentația noastră vorbim de propriile decizii, pe când atunci când e vorba de marketing, mesajul este psihologic și subliminal. Culorile au un impact major în marketing, strategic chiar, și este dovedit că influențează deciziile de cumpărare ale clienților.

Dar cum stă treaba cu textul în marketing? Mai toată lumea știe că asta o face un copywriter, adică acel specialist care scrie texte pentru campaniile de comunicare online, cu scopul de a vinde sau promova produse, servicii, concepte. Marea majoritate a agențiilor de publicitate se bazează pe truda unor tineri, de regulă mai pricepuți în cercetarea de piață sau în vânzări. Numai că e nevoie de mult mai mult: de o bună cultură generală, de o stăpânire perfectă a gramaticii, de un vocabular vast, de creativitate. De talent, de fapt. Pentru că întâlnim texte de reclamă, concepute de te miri cine care stârnesc, în cel mai bun caz, zâmbete. Fără a fi texte umoristice. Iar noi ne putem lăuda (dar nu o facem 😊) că la acest capitol colaborăm cu scriitori adevărați, nu cu ucenici în ale scriiturii.

Ceea ce ne dorim să rețineți din acest articol este că e nevoie de specialiști pentru a pune în practică o campanie de publicitate, altcumva având șanse (ghinion, mai degrabă) să vă loviți de eșec. Iar motto-ul care trebuie să vă însoțească în aceste întreprinderi, aparent la îndemâna oricui, este acesta: „Publicitatea nu este o cheltuială, ci o investiție.”

Iar investițiile aduc profit!

Distribuie gratuit prietenilor informație interesantă și de interes pentru a-i ajuta și urmărește-ne pe rețelele de socializare ca să rămâi la curent!

Servicii de publicitate - Reclama ta aici
Shopping Cart
Scroll to Top