Rată de conversie mare - landing page

Rată de conversie mare, vânzări mari – secretul unui landing page făcut cu cap!

Rată de conversie mare înseamnă parte din secretul unui landing page făcut cu cap – un rezultat al campaniilor de marketing online.

Deși nu ne-am dori asta, unora dintre voi s-ar putea ca afacerile să meargă mai prost ca anul trecut, ca acum doi ani și așa mai departe. În cele mai multe cazuri, din motive obiective. Care țin de legislația fiscală, atât de puțin predictibilă la noi, dar și de alți factori care sunt în curtea voastră. De management și de marketing adică. Chiar dacă produsele ori serviciile voastre sunt de top, cu siguranță că ați remarcat că unele similare, sau chiar mai puțin valoroase, vândute de alte companii sunt pe lista de must buy a multor clienți. Probabil că v-ați întrebat de ce? Răspunsul e simplu: pentru că acele produse și servicii ajung la cumpărători. Da, ați citit bine, ele ajung la ei, și nu invers.

Cum ajungi la cumpărători?

Poate și pentru că unii dintre aceste companii au apelat la specialiști în promovare sau la agenții de profil. Iar noi suntem siguri că au fost îndrumați să-și facă un landing page (mai pe românește pagină de destinație), sau chiar mai multe, alegere convertită în vânzări mai bune, atunci când conceptul este realizat și administrat profesional.

Ce este un landing page, mai altfel spus?

Este locul unde ajung vizitatorii unui site atunci când dau click pe un link dintr-un email sau pe o reclamă plătită pe Facebook, Instagram, Google sau YouTube. Diferit de paginile web, paginile de destinație sunt concepute cu un singur scop, cunoscut sub denumirea de Call-To-Action, abreviat CTA, iar acest lucru face ca ele să fie una dintre cele mai fericite opțiuni pentru creșterea ratelor de conversie ale campaniilor sponsorizate. Presupunem că alegem, în cadrul unei campanii de marketing online, Facebook Ads sau Google Ads, obținând, firește, un trafic către landing page-ul nostru.

Aceste mișcări generate de campanie, și numite conversii, duc la acțiuni benefice, precum:

Rată de conversie mare - landing page
  • Realizarea unei achiziții de produs/serviciu
  • Generarea unui lead prin completarea unui formular destinat
  • Contactarea firmei deținătoare a afacerii prin chat (Facebook Messenger sau WhatsApp)
  • Abonarea la un newsletter
  • Înregistrarea la un eveniment dedicat programat

Se creează, așadar, o potecă pe care sunt îndrumați inteligent vizitatorii către afacerea voastră, tehnicile de lucru specifice transformându-i pe aceștia în clienți, ceea ce vă doriți și voi, desigur.

Pentru a nu fi plictisitori și pentru a nu abuza de terminologiile caracteristice, cunoscute doar celor foarte avizați, apelăm, pentru ilustrare, la câteva date statistice, care spun că:

Date statistice rată de conversie mare cu ajutorul landing page

  • 10 – 15 pagini de destinație tind să-și crească rata de conversie cu cu 55% comparativ cu cele care au mai puțin de 10 landing page-uri!
  • business-urile cu peste 40 de pagini de destinație își cresc rata de conversie cu peste 500%!

Așa că dacă afacerea voastră generează mult trafic cu ajutorul campaniilor plătite Facebook Ads sau Google Ads, dar conversiile nu cresc, cu siguranță că ai nevoie de un landing page.

Iar noi pentru asta suntem aici, la doar un click de voi! Vrei o rată de conversie mare? Realizează-ți un landing page cu ajutorul nostru!

Distribuie gratuit prietenilor informație interesantă și de interes pentru a-i ajuta și urmărește-ne pe rețelele de socializare ca să rămâi la curent!

Servicii de publicitate - Reclama ta aici
Shopping Cart
Scroll to Top